8 maart 2017

gratis wilde bijen

gratis bijenposters
Deze week ontving ik in een stevige kartonnen koker 2 grote posters van onze wilde bijen en bijenplanten. Via de digitale nieuwsbrief van 1001 voor biodiversiteit werd ik over dit interessant aanbod ingelicht. Deze posters zijn gratis af te halen in het Koninklijk Belgisch Instituut voor Natuurwetenschappen (na een seintje naar biodiversiteit@naturalsciences.be).

Wil je ze graag, zoals ik, via de post ontvangen, dan kan dat mits betaling van de verzendingskosten. Gelieve dan eveneens een mailtje te sturen naar hetzelfde adres waarna de concrete onderrichtingen volgen. (Ik heb 7, 12 euro betaald, een koopje.)


3 opmerkingen:

Dank je wel om een reactie achter te laten. Als je opteert om als 'Anoniem' te reageren omdat dit het eenvoudigst is, wil je dan je opmerking wel besluiten met je voornaam/naam? Het is plezant om te weten wie mijn blog bezoekt en reageert. Even simpel als 'Anoniem' is 'Naam/URL'. Van die URL hoef je je niks aan te trekken, je vult gewoon je naam of roepnaam of alias in en ... hopsakee, dat werkt ook. Merci.